Kırklareli İl Sağlık Müdürlüğü, İlçe Sağlık Müdürleri, Toplum Sağlığı Merkezi Başkanları ve Entegre İlçe Devlet Hastanesi Başhekimlerinin katılımıyla ilgili birimler arasındaki işbirliğinin güçlendirilmesi, sağlık hizmetlerinin etkin bir şekilde sunulması ve sağlık alanında karşılaşılan sorunların çözümüne yönelik stratejilerin belirlenmesi amacıyla bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi. Toplantı, Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığı koordinasyonunda, İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Cerit başkanlığında Babaeski İlçe Sağlık Müdürlüğü'nde gerçekleştirildi.
İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Cerit'in başkanlığında yapılan toplantı, il genelinde sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması ve vatandaşların daha iyi sağlık hizmeti alabilmesi için konular masaya yatırıldı.
FOTOĞRAF: Kırklareli İl Sağlık Müdürlüğü






